söndag 15 februari 2015

Jag vann!

Jag gav mig in en tävling på facebook igen och trodde väl verkligen inte att jag skulle vinna men det gjorde jag! Det jag tävlade om var en fleeceoverall till Ozzy från Tally Ho som har en sida på facebook, hon syr helt fantastiskt fina täcken och overaller till Whippets och Italienska vinthundar. Nu i veckan låg overallen i brevlådan och Ozzy fick vara mannekäng så vi kunde visa hur fin han blev. Ozzy tycket kanske inte att han var lika fin eller att jag alls var speciellt rolig som envist skulle fota honom i nya overallen...

En superfin overall, välsydd och med riktigt bra reflexer på benen det gillar jag!

 
Overallen satt verkligen som den varit måttsydd till Ozzy och jag är verkligen supernöjd!

 
Vad har du på dig, verkar Gilly undra..?

 
Snygging! Overallen var verkligen praktisk med bra reflexer och ben som gör att vi kan pulsa fram i snön utan att Ozzy blir kall. För ute i alla väder det är vi så då är det bra med "kläder" för alla väder också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!