tisdag 24 september 2013

Ozzys nya sele!

Idag kom Ozzys nya sele! Superfin och helt klart den bästa selen jag provat på honom men så är den måttsydd också och en modell som jag tycker sitter perfekt, har den till mina stora Tre redan. Finns några småsaker som jag skulle vilja ändra på till nästa sele för vi kommer säkert beställa flera! Jag tycker bland annat att remmen runt bröstkorgen sitter lite för nära frambenen, där skulle jag vilja haft den lite längre bak men jag som mätt så... Sen hade jag bett om att den skulle kunna gå att ha utanpå tex en tröja eller ett fleecetäcke med det räcker inte banden till runt bröstkorg/mage, inte en chans då vi redan nu fick spänna ut den på det längsta. Där skulle selen varit lite större alltså... Men i det stora hela sitter selen bra, bra mycket bättre än något annan sele jag provat på Ozzy så jag är mycket nöjd! Selen är beställd på Merny och jag har fått bra och snabb service hela tiden och selen är verkligen välsydd så jag kan varmt rekommendera hennes sida!

Blåsig höstdag inte det bästa vädret att be en IG att vara modell framför kameran...





Jag kan inte låta bli att störa mig lite på fleecebitarna som fladdrar runt, jag förstår varför de är där. De ska sitta så inte spännet ligger mot huden/pälsen men  det gör de överhuvudtaget inte utan glider bara iväg...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!