måndag 1 september 2014

Min prinsessa!

Tänk att den 19 augusti var det fyra år sen vår busloppa och prinsessa klev in i våra liv och satte sina tassar på svensk mark. Jag glömmer verkligen aldrig vårat första möte då Gilly virvlade ut ur buren på Arlanda och for runt som en stegrandes häst i kopplet så glad över att vara ute ur buren efter flygresan och mötas av hundkompisar. Hon var så vacker fast hon var mager och lite rufsig i pälsen, så vacker att hon tog andan ur mig, tänk det gör hon fortfarande.

 
Det känns verkligen som hon alltid funnits vid min sida, vi har ett speciellt band hon och jag som vi byggt upp under våra fyra år tillsammans. Jag hoppas verkligen vi får många fler härliga år tillsammans min prinsessa och jag!
 
 
Här hemma firade vi som vanligt med leverpastejstårta (även om jag nu är sen med att lägga ut det i bloggen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!