söndag 1 november 2015

Som jag längtat!

Jag har verkligen längtat till landet, det var alldeles för länge sen vi var där! Vi har inte riktigt fått plats med alla hundarna i bilen när vi hade stor jourvovve och att åka ut i omgångar blev lite för mycket. Men nu kommer vi vara där en del igen, Lillhusse, jag och hundarna, så skönt! Husse lämnar vi hemma för han har lite jobb han behöver komma ifatt med och konstigt nog blir det lugnare här hemma om inte vi är hemma...

Vi klagar inte över att behöva åka till landet och njuta av lantluften och där ute njuter verkligen hundarna. Så härligt att bara öppna dörren så är vi ute i skogen och så har hundarna en stor tomt de kan härja runt på.

Galen Lillhusse!

 
Söta vänner vi mötte på promenaden, de där två är alltid så nyfikna på hundarna medan hundarna inte bryr sig ett dugg om dem!

 
Älskar våra promenadvägar här på landet!

 
Liten Ozzy på stort, stort fält!

 
Min vackra lilla Ozzy!

 
Mina bästa vänner!

 
Tänk att vatten alltid fascinerar...

 
Godissök på tomten ett måste efter en promenad.


 
Å så bus förstås!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!