söndag 10 augusti 2014

Ozzy 1 år hos oss!

 

Tänk att denna underbara lilla hund nu bott hos oss i ett helt år. Känns i och för sig som han alltid funnits vid min sida och jag vet i tusan hur jag klarade mig utan honom. Den 26 juli hade vi lite extra pusskalas här hemma för då var det på dagen som denna gråa lilla hund klev rätt in i mitt hjärta och in i vårt liv som en försiktig kille som inte tog för sig så mycket utan var rätt osäker till en början men som nu växt till en självsäker herre som utan tvekan tar för sig av allt här hemma. En härlig utveckling som vi fått följa! Ser verkligen framemot många fler år tillsammans med vår fina lilla Ozzy, tänk så mycket mys och skoj vi kommer fortsätta hitta på tillsammans.

Självklart firade vi även med leverpastejstårta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!