söndag 25 oktober 2015

Nävsjön runt!

Idag har vi njutit av höstvädret ute vid Nävsjön! Där är det så vacker natur och tillsammans med Cliff och Idas matte gick vi hela Nävsjön runt, en helt fantastisk promenad. Nu är batterierna laddade för en ny vecka för det finns inget bättre sätt att få ny energi än att tillbringa flera timmar i vacker natur tillsammans med mina fina hundar och på det tillsammans med våra bästa vänner! Den här helgen har vi verkligen varit ute i naturen och vandrat, sammanlagt blir det nio timmar och det är bara på två långpromenader på det har vi förstås gått korta kissrundor också. Nu är vi i alla fall skönt trötta här hemma, hundarna sover tung oh jag känner mig laddad för en ny vecka!

Massor av bilder från dagen!

 
Stigarna går nästan hela tiden längst med vattnet, så mysigt!

 
På ena sidan vatten...

 
på andra sidan vacker skog!

 

 
Mina bästa!
 


 
Vackra Gilly!



 
Söta Ozzy!
 


 
Bästa Jester!



 
Får man ens vara så här fin... min fina Yougi!
 



 
Så var det dags för lunch för de tvåbenta och hundarna passade på att ta en stunds vila.


 
Ozzy självklart nerbäddad...


Yougi tog sig en huvudkudde samtidigt som han har koll på matsäcken.

 
Våra fina vänner, Cliff och Ida!

 





 
Så var promenaden slut för den gången... lite trötta är vi allt! Men så härligt vi haft det!

 
 

1 kommentar:

  1. Vilken underbar dag och så vackra bilder!
    Sådan glädje att få dela denna dag med dej och
    våra vackraste hundar.
    Eva-Lena

    SvaraRadera

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!