torsdag 5 juni 2014

Energi och avkoppling.

Här hemma har det mest varit sjukstuga ett tag nu... Husse har varit sjukskriven och lagom när han nu började jobba så blev Lillhusse sjuk i Lunginflammation, tung suck. När det är mycket i livet som snurrar, stressigt på jobbigt, tungt hemma som massa sjukdomar mm då finns det inget bättre än att ta sig tid med mina fina hundar. De är verkligen mina vitaminpiller i livet! När livet snurrar som mest då finns det säkert dem som bara lägger sig ner och drar en filt över sig i soffan och visst gör jag det vissa dagar också men så finns mina Fyra som behöver sitt i form av träning och motion och jag mår verkligen bra av att ge dem det de behöver. Träna tillsammans med hundarna och gå kurser det är verkligen så skoj och ger mig så mycket positiv energi. Promenader tillsammans med mitt gäng det är avkoppling, ren vila för mig och får vi sällskap som av den här stiliga killen med matte och kompis Ida då är livet ännu bättre för då förgylls den med många glada skratt.
 
Cliff från gårdagens långpromenad!
 
 
Många frågar mig hur jag orkar ha Fyra hundar när det periodvis är mycket i livet, svaret är att det är just mina Fyra som gör att jag orkar, tack vare dem får jag ny energi och avkoppling! Varje dag är jag så tacksam över att jag har glädjen att få dela livet tillsammans med de här Fyra, mina underbara vitaminpiller i livet!
 
 
 

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack för en härlig kvälls promenad tillsammans, alltid lika mysigt.
    Många kramar Eva-Lena Cliff&Ida.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!