tisdag 17 juni 2014

Mera dagar på landet!

Helgen 6 juni när Lillhusse låg i Lunginflammationen och jag började krokna tillbringade vi en helg på landet igen. Många helger på landet har det blivit ett tag nu men det njuter vi bara av och det är alldeles perfekt att vara där när man inte känner sig helt pigg för skogen finns precis utanför dörren och det ger en härlig frihetskänsla till oss alla men speciellt till hundarna.

Lite eftermiddagssnacks på tomten.



En härlig kvällspromenad i skogen!

 
Spännande fynd...









 
Den 6 juni åkte vi en sväng till Stockholm för att plantera en ros på min farmors grav. Hon skulle ha fyllt 100 år den 6 juni, min underbara farmor! Fyrklövern var med förstås och jag är säker på att min farmor var glad över att se dem och Lillhusse hos sig på sin dag även om hon aldrig träffat någon av dem när hon levde.


 
Lunch i det gröna, först lite förrätt...

 
sen huvudrätt, färska grisknorrar.





 
Färdiga!


 
Ozzy är inte klar och Gilly vaktar noga om han skulle råka glömma något...

 
Mina fina!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!