måndag 6 oktober 2014

Du och jag!

Jag försöker så ofta som möjligt att göra något med hundarna en och en men oftast måste jag erkänna blir det träning här hemma eller ute på någon gräsmatta i närheten. Jag är dålig på att ta promenader med hundarna en och en. Men nu när vi haft kurs har jag i samband med kursen försökt unna mig en promenad med dem en och en, så mysigt det är! Helt klart något att bli bättre på!

I lördags tog Jester och jag en härlig promenad vid havet ute vid Örstigsnäs där vi var på kurs. En riktig höstdag, grå och disig men det var varmt i luften. Tror vi njöt lika mycket båda två av att bara vara du och jag, Jester är helt klart den av mina som är mest i behov av egna promenader det vet jag sen innan och det märktes på honom den här dagen att han stortrivdes. Det blev en riktig må bra promenad för oss båda, bästa Jester det är han verkligen, det finns ingen som han!


 




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!