onsdag 6 januari 2016

Årets första veterinärbesök...

Så har vi gjort årets första veterinärbesök... så här tidigt på året vill man inte redan ha varit hos veterinären, men, men... Jag hittade en knöl på Ozzy under julhelgen som jag ville kolla upp och veterinären kände på den och tyckte det var bäst att ta bort den. Så nu ska min älskade lilla lillskrutt sövas igen! Alltid lika jobbigt men det är samtidigt skönt att kolla upp vad det är för knöl. Så om en vecka ska vi tillbaka till veterinären och efter ytterligare 14 dagar får jag provsvaren. Det här bara ska gå bra!

Han är lite otursförföljd min lilla Ozzy... har varit alldeles för många veterinärbesök för honom sista tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!