söndag 17 januari 2016

Brrr, så kallt!

Den här veckan har det varit väldigt kallt här! Det har varit mellan 15-20 minusgrader på dagen, alldeles för kallt tycker jag! Jag tycker annars om vinter och snö men jag vill kunna vara ute och njuta av det också, och när det börjar krypa ner under 12 minusgrader ja då tycker jag att det är för kallt.

Hundarna har inte velat gå ut alls... väl ute så har tre av fem fått köldkramp och de vill bara gå hem. Promenaderna har blivit korta under veckan och så har vi fått hitta på annat skoj inne, men det är ute vi trivs bäst men inte när det är för kallt. Så jag måste säga att det har varit en tråkig vecka... Men idag var temperaturen ute helt okej för en härlig långpromenad, bara 8 minusgrader. Ingen köldkramp och ingen hund som bara ville gå hem, vi njöt allihopa. Så välbehövligt för oss alla med ett par härliga timmar ute i sol och snö.

Vacker vinterdag!



 
Mina bästa vänner, alltid vid min sida!

 
Liten buse på upptäcktsfärd...




 
Jester studerar solen som är på väg ner.

 
Sometimes I just need to spend the day alone with my dogs.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!