torsdag 18 februari 2016

Dags för tårta igen!

Visst har vi haft tårtkalas här hemma under februari!

 
Den femte februari var det 6 år sen Yougi klev in i våra liv, tänk så fort tiden går... Det är verkligen en dag att fira och minnas med glädje!

Finaste Yougi, den klokaste jag någonsin mött! Vår resa tillsammans har inte varit den lättaste men jag ångrar inte en sekund, att få dela livet tillsammans med den här speciella killen är verkligen en förmån i livet.


Den nionde februari fyllde Ozzy hela 8 år... åren går alldeles för fort. Han är fortfarande lika pigg och glad och det är svår att tro att han verkligen är 8 år.

Grattis Ozzy min käraste vän, alltid vid min sida och jag vid din!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!