lördag 6 februari 2016

En härlig lördag!

Idag var det en grå och rätt tråkig februaridag utanför fönstret... En sån dag man helst bara bäddar ner sig i soffan, men där kan man inte ligga hela dagen och speciellt inte när man har hund. Vilket jag måste säga är tur för när vi väl klätt på oss och kommit ut så upptäckte vi att det var riktigt härligt ute! Så det blev ett par härliga timmar i skogen! Lillhusse var med så vi gick inte så långt men vi tog oss tid till att ta många spännande utflykter utanför stigen och vi gjorde många spännande upptäckter.
 
Bus på fältet blev det också för de som hade spring i benen! Melvin och Jester de älskar att busa och springa tillsammans! Inte alltid lätt för Melvin att hänga med i Jesters tempo men det är just det som Jester gillar med att busa med Melvin. Han kan själv bestämma när Melvin får hinna ikapp och Melvin tycker det är superskoj att jaga Jester, så båda njuter.
 

 
Att försöka hinna ikapp Gilly är en rolig lek också tycker Melvin...

 
Mina bästa hjärtan här i livet!

 
Vackert i skogen fast allt är lite "färglöst"!

 
Över stock och sten gick det idag!

 
Isiga men vackra små stigar...

 
Undrar så vad de där två små viskar om för hyss...

 
Vackert!

 
Två som bara var tvungna att kolla om isen höll, den höll för en av dem...

 
Bästa kompisar!

 
Två så vackra killar, så lycklig över att ha dem båda i mitt liv. Utan dem vore livet väldigt tomt och tråkigt!
 
 
Mina fina Tre, min Triss I Lycka!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!