söndag 23 februari 2014

Bästa söndagar!

Det absolut bästa med söndagar är vår extra långa härliga promenad, bäst blir det om vi har sällskap av våra vänner Cliff och Ida med matte som idag! Den här helgen har det verkligen varit vår i luften och dagens promenad blev en härlig tur i skogen på 3,5 timme där vi njöt av solen som lyste till och från och av att det verkligen doftade vår ute i skogen. Hundarna njöt de också av solen, alla dofter och av massor av bus, skönt var också att ingen av hundarna behövde ha täcken på sig, det är helt klart ett vårtecken!

Vackra vyer på promenaden!

 
Underbara skog!
 



Korvsök på gång... alla vill!


 
BusGilly for runt som vanligt! Då hade de ändå fått springa av sig på en stor fotbollsplan tidigare under promenaden... men för spring finns det nästan alltid lite ork kvar! 

 
Vackra Cliff letar korv!

 
En Långhårig Collie måste vara bland det vackraste som finns och Cliff han är verkligen något helt speciellt!

 
Ida gjorde allt annat hon kunde komma på för att slippa stå modell för fotografering...

 
men tillslut lyckades jag! IdaFina så himla vacker!
 
 
Mera korvsök... alla vackra vinthundar på samma bild!

 
Mina busar!



 
De finaste jag vet!
 

Gilly tar tillfället att svalka tassar och dricka vatten, ytterligare ett vårtecken!

 
På väg hem igen genom skogen!
 



Gilly min prinsessa!

 
 

Yougi min fina!



 
Ozzy min guldklimp!



 
Jester min bästa!




Nu är vi laddade för en ny vecka och vi har hört talas om att det fina vädret ska fortsätta så det kan nog allt bli en riktigt bra vecka!


1 kommentar:

  1. Å
    Vilken tur vi hade med med vårat gäng. Blir så lycklig! Vilka vackra bilder...kram Eva-Lena Cliff& Ida.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!