söndag 2 februari 2014

Ny kamera och plusgrader!

Äntligen har jag fått en ny kamera! Min förra gav upp för ett par månader sen och jag har fått använda min förrförra (som är Lillhusses) som fortfarande fungerar men man blir bortskämd när man haft något som varit bättre... Nu har jag en liten nätt och röd kamera en Nikon Coolpix S3400 och jag hoppas jag kommer bli nöjd med den! Funderar ibland på en systemkamera men jag vill gärna kunna ha med mig min kamera i fickan på promenader mm och då är en systemkamera för stor tycker jag så jag är så nöjd med en liten kompaktkamera.

Idag hade jag kameran med mig ut för att testa, man måste ju alltid vänja sig vid en ny kamera och pröva sig fram. Tyvärr har det vackra vintervädret nu förändrats till regnigt, blaskigt och grått väder... här hemma har vi nu plusgrader och all den vackra snön som kom ser nu ut att försvinna, snyft alldeles för tidigt! Inte det bästa fotovädret med andra ord men jag blev rätt nöjd ändå, tror verkligen att jag kommer trivas med min lilla röda!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!