lördag 18 juli 2015

Härjedalen, Torkilstöten!

Så var vi framme vid den där vemodiga dagen, den där sista dagen! Jag vill inte alls lämna fjällen och den vackra naturen, att bara vara ute i naturen, laga mat där man är och ta dagen som den kommer det är semester för mig och precis så har vi haft det, helt underbart. Men nu var vår vecka slut... bara den här sista dagen kvar och då såg vi till att njuta ordentligt!

Det första vi såg när vi packade ur bilen var den här vackra renen. Tur hundarna blev kopplade i bilen innan de hoppade ut...

 
Sommaren har inte pågått så länge på fjällen... skulle nog mer kalla det vår!

 
Helags! Dit ska jag någon mer gång i livet... men inte den här gången.

 
Jag och mina fina men vacker utsikt bakom oss!

 
En härlig dag med klarblå himmel, bara att njuta för fullt!

 
De bästa i livet på en av de plaster som är bäst i livet!

 
Dags för lunch med den här utsikten!

 
Tröttisar!



 
Söt liten sandstrand.

 
Där det finns vatten där ska det badas... men här var det kallt höll till och med Lillhusse med om!
 
 
I väntan på Lillhusse...
 


 
Inte helt fel...

 
Den första Fjällripan vi såg, en till såg vi samma dag. Mycket spännande tyckte hundarna som självklart var kopplade!

 
Mitt gäng, så vackra och helt enkelt bäst!

 
Hej då för den här gången fjällen... vi ses säkert nästa år igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!