söndag 26 juli 2015

Strömsholm - Vinthundsutställning!

I lördags for jag iväg tillsammans med en go vän för att titta på det bästa vi vet, vinthundar! Vi åkte till Strömsholm där vinthundsklubben anordnade en utställning i vacker slottsmiljö intill Strömsholms slott. Vi gick runt och kikade i alla ringar och på alla raser men fastnade förstås i Greyhoundringen och i Italienska vinthundsringen, jag hann kika lite på Cirneco Dell 'Etna också men de gick samtidigt som Italienska vinthundarna så det blev bara en snabbkoll. Med andra ord hann jag med allt jag önskat för dagen! Lite shopping blev det också men bara till mig själv. En fantastiskt rolig dag men jag längtade förstås hem till mina fina!

Greyhoundringen - ståtliga, stora hundar!




Cirneco Dell 'Etna ringen - det var ett gäng Cirnechins anmälda för dagen, så vackra hundar!



Italienska Vinthundsringen, helt klart favoritringen för dagen!













Vackra Strömsholms slott!



Fina väskor blev det till mig!





1 kommentar:

  1. Å vad roligt vi hade!!!! Du har verkligen fångat vår dag, med så fina bilder.
    Kram Eva-Lena

    SvaraRadera

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!