fredag 31 juli 2015

Två år...

Tänk att det var 2 år sen Ozzy kom hem till oss, eller i söndags för att vara precis! Det känns som igår samtidigt som det känns som Ozzy alltid varit en del av vår familj. Att vara utan honom som en del i vår familj känns helt galet, han är verkligen så viktig och har tagit en så stor plats i allas våra hjärtan här hemma. Mig står han med all säkerhet närmast och vi är så viktiga för varandra han och jag, en svår känsla att beskriva men han är som en del av mig och utan honom vet i tusan hur jag ska klara mig...

Sola på altanen är så mysigt!


Jag är så lycklig över att det blev som det blev den där dagen för två år sen, vet att det var en sorgens dag för en annan familj men i mitt hjärta känns det som det var meningen att Ozzy skulle kliva in i mitt liv.


Ozzy kommer aldrig kunna ersättas av någon annan men en sak är säker jag kommer alltid dela mitt liv med minst en Italiensk vinthund och det är tack vare Ozzy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!