söndag 16 augusti 2015

En rosa sele!

Jag har varit riktigt nöjd med Hurtta selarna jag köpte till Jester och Ozzy så nu har Gilly också fått en sele, en rosa så klart! Nu är det bara Yougi kvar men den storleken jag vill ha finns inte inne just nu... så vi får vänta!

Tror faktiskt inte vi ska köpa några andra modeller på selar just nu för jag är verkligen nöjd med den här typen av Hurttasele och nöjd med våra andra vinthundsselar. Tror jag lämnar djungeln av selar för tillfället och är glad över dem jag har nu, för nu har jag två olika varianter att byta mellan!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Nu har Ida fått lika fin sele som Gilly! Så fina de svarta sessorna blir tillsammans nu på våra turer tillsammans.kramis

    SvaraRadera

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!