måndag 3 augusti 2015

Vackra kvällspromenader!

Den här tiden på året tycker jag om, augusti brukar vara en härlig månad och sen väntar hösten och den äskar jag med alla dessa härliga höstfärger och friska luft! Nu var det ju här och nu jag skulle vara och njuta av det som är nu och det gör jag verkligen samtidigt är det skönt att ha något att se fram emot. Nu njuter vi i alla fall av alla härliga svala kvällspromenader!
 
Vi har så vackra promenadvägar!
 
 
 
 
 
Det här är enligt Gilly det absolut bästa som finns, vad hon mår bra när hon bara får rusa omkring för att sen helt slut slänga sig i gräset, det här är livet enligt henne!

 
Ett trött gäng busar, eller tre trötta stora busar och en liten bus som gärna skulle fortsätta. Tänk så mycket energi det finns i den lilla kroppen. Mina stora tre de springer, busar och leker och blir trötta men Ozzy han blir inte trött alls på samma sätt han kan gärna fortsätta fara runt även när vi kommit hem efter både bus och långpromenad. De stora tre de slänger sig i första bädd när vi kommer hem efter en sån här tur men inte Ozzy... måste säga att jag gillar hans energi!
 
 
 
Vackra, lyckliga Gilly!
 

 
Min sagohund, min bästa vän!


 
Kloka Yougi, vet ingen som är så klok som han!
 

 
Mitt gäng, så lycklig över dem alla Fyra!
 
 
Mina bästa tillsammans!

 
Sist och minst... Den glada lillan busen Ozzy, med så mycket kärlek i sin kropp!







 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!