söndag 17 november 2013

Solig helg!

Äntligen har solen varit framme nästa hela helgen, i lördags kämpade solen hela dagen med att kika fram och oftast sken den. Idag har himlen varit blå och det har mer känts som en vårdag än en novemberdag, härligt skönt!

I lördags var vi en sväng på landet igen för att sätta på vinterdäcken på bilen och jag och hundarna passade på att busa lite på tomten och ta en härlig promenad.

Godissök ett måste enligt hundarna!

 
Trött Gilly efter massor av spring!

 
 
 
Härlig promenad!

 
Söndagen startade vi med en härligt seg morgon i soffan för att sen njuta av en underbar morgonpromenad i skogen. På eftermiddagen kom Cliff med matte för att göra oss sällskap på en härlig långpromenad ute på vackra Labroängar. Fina Ida var tyvärr hemma då hon blivit halt, lilla gumman vi hoppas hon snart är bra igen! Så härligt att få njuta av sol och dagsljus tillsammans med mina fina Fyra på våra sköna promenader under helgen, solen behövde vi alla lika mycket.
 
Morgonpromenad!


 
Långpromenad på eftermiddagen!





 
Så nu är vi återigen laddade för en ny vecka med nya äventyr! En hundkurs väntar oss och det ska bli så roligt. Tror att det blir Ozzy som får följa med mig på kursdagen och inte Gilly som jag tänkt. Gilly och jag har redan gått en kurs den här hösten så det vore roligt att testa Ozzy lite och jag tror Freestyle skulle passa honom perfekt. Vi får se när kursdagen närmar sig vem det blir..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!