måndag 14 juli 2014

Bästa stunden!

Som jag njuter av våra promenader tillsammans, helt klart den bästa stunden på hela dagen! Hundarna bjuder på så många glada skratt, vi har så roligt tillsammans och samtidigt ger våra promenader tillsammans ett härligt lugn i kroppen.

Idag passade vi på att träna lite när vi var i hagen, äntligen har vi skärpt oss (för en dag i alla fall)! Ozzy och jag vi tränade lite Rallylydnadsmoment och några Freestyleövningar och Gilly och jag tränade Rallylydnad, de är så himla duktiga de där två! Yougi är aldrig intresserad av att träna men höll sig gärna nära för att få korv... Jester däremot han visade tydligt att han inte brydde sig ett dugg om träning då han gick till andra änden av hagen och kom inte till oss fören vi tränat färdigt. Tror allt han ville säga mig något då han alltid är vid min sida annars...

Inte de bästa springbilderna men jag kunde inte låta bli att lägga upp dem då det är så mycket glädje i dem!

 
 
 Prinsessan hälta var som bortblåst idag och då vädret var svalt och molnigt så blev det spring och bus idag på långpromenaden. Nu hoppas vi att hältan fortsätter att hålla sig borta!

 
Gräset i hagen är riktigt högt... liten Ozzy försvinner liksom...
 
 
Korvsök ett måste!
 
 
Mysiga stigar i härlig skog, där trivs vi bäst!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!