torsdag 31 december 2015

Årets sista långpromenad!

Så har vi nu gått årets sista långpromenad i strålande vackert väder tillsammans med bästa vännerna Cliff och Ida med matte, vilket avslut på 2015!
 



 
En solig och vacker dag men om man frågar Ozzy så var det alldeles för blåsigt...


Bästa vännerna!

 
Naturens under, det måste ändå betyda lycka och kärlek!

  
Ozzy och Melvin så fina tillsammans!


 
Sångsvanar sjöng vackert och gav vårkänslor... lite tidigt kanske!


 
Jester, min vackra kille som funnits vid min sida i många år nu och vi hoppas på många, många år till!
 

 
Yougi en sån klok kille som även han funnits vid min sida i många år nu, snart i hela sex år, helt otroligt!


 
Gilly min krydda i livet som under det senaste året förvandlats från en prinsessa till en drottning, tänk till och med hon kunde bli vuxen men bara ibland!


 
Ozzy som för dagen inte alls är nöjd med fotografering... det blåser ju! Lilla goa Ozzy, min närmaste vän på alla sätt och vis, det är han och jag med världen! Det var aldrig meningen att du skulle stanna hos oss, men du valde mig och jag valde dig och så blev det vi, utan dig är jag inte hel!
 

 
Melvin mitt lilla busfrö och min stora glädje i livet!
 

 

 
Fortfarande min Triss i Lycka!


1 kommentar:

  1. Så jätte glad över att vi har varann, och våra underbara Hundar!
    Bilderna är så vackra! stor Kram Eva-Lena med flock!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!