tisdag 29 december 2015

Julhelgen!

Vi stannade kvar på landet över julhelgen och njöt av lugnet, naturen och maten! Ett par riktigt härliga dagar och välbehövliga dagar för oss alla! Vi gick många härliga långpromenader där vi promenerade och busade av oss all stress och all god julmat som vi ätit och sen myste vi massor inne i värmen också!

Älskar våra promenadvägar här på landet, vet att jag sagt det förut men jag njuter lika mycket varje gång!


Hundarna njuter också!


Så här ser det ut i kopplet, hela gänget!


Mysiga skogsvägar med många spännande dofter och de här fyra är så duktiga på att gå lösa här. Melvin i långlina förstås eftersom vi fortfarande tränar men jag måste säga att han är väldigt duktig och lyssnar väldigt bra och söker kontakt med mig när jag ber honom och för att han själv vill!





Njuter extra mycket av att ha dem alla samlade tillsammans med mig! Tyckeinte om att vara ifrån någon av dem,  de liksom hör ihop med mig och är så viktiga för mig! De här fem är verkligen min stora lycka och så viktiga för mig för utan dem är jag inte hel.





Två så fina killar, hjärtan av guld!


Melvin med sin stora idol Jester, han gör precis som Jester gör och lite till förstås...



De här två killarna njöt extra mycket av att släppa loss på stressen de samlade på sig under julen och över att få röra sig fritt och undersöka allt spännande! Precis vad de behövde!



Å så massor av bus på tomten förstås...


Min galna buse, så härligt att se att Melvin trivs lika bra på landet som vi andra gör! Skogen och massor av spring och bus det är livet, speciellt om man sen får mysa under massor av härliga filtar i soffan när man kommer in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!