lördag 5 oktober 2013

Mera Hööks!

Jag kunde inte låta bli! De stora Tre fick varsitt nytt vintertäcke också...ett likadant som Ozzy redan fått. Det trots att de redan har ett annat vintertäcke från Hööks som vi köpte förra vintern, men nu har de att byta med och jag är supernöjd. Bra pris och 15% på täckena och så sitter de väldigt bra, täckena från Hööks kan jag verkligen rekommendera!



 
Hittade även den här stickade tröjan till Ozzy! Färgen kanske inte riktigt var hans färg men den fanns bara i rosa och brunt, så det fick bli brunt. Har letat efter en tröja till Ozzy men inte hittat någon som gått ner ordentligt över rumpan så jag blev väldigt glad när jag hittade den här. Den sitter verkligen bra på honom! Tröjan hittade jag också på Hööks, jag betalade 540 kr för tre vintertäcken och en stickad tröja, det tycker jag verkligen är superpris för något som verkligen sitter bra och är bra kvalité för det tycker jag Hööks har på sina hundsaker, i alla fall det jag köpt. Nu kommer vi helt klart hålla oss varma inför vintern.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!