fredag 11 oktober 2013

Vackra höst!

Vilken underbart vacker höst vi har! Jag älskar hösten med den härliga luften och de vackra färgerna, då njuter jag verkligen. Vädret har varit med oss den här hösten och det har funnits gott om dagar att bara njuta av långa härliga promenader, vi hoppas oktober får fortsätta så här!

Idag blev det en lång härlig promenad med Fyrklövern och Lillhusse i underbart höstväder. Hundarna förtjänade verkligen en riktigt lång promenad med mycket bus efter att matte sovit bort, halva onsdagen och hela torsdagen... någon bacill i kroppen skulle jag tro men idag vaknade jag pigg igen och utvilad för en gångs skull, härligt! Det blev en hemma dag från jobbet i alla fall för att hämta kraft igen och det gjorde jag på bästa sätt med mina bästa!

Tänk att ha så här vacker natur nästan precis utanför dörren... Labroängar det vackraste jag vet!





 
Mina fantastiska fem!





Fikapaus!


 
På väg mot bus i hagen...



Efter många kilometrar var det en som behövde ta igen sig lite...

 
Äntligen bus! Vilken lycka!




 
Gilly!

 
Yougi!

 
Jester!

 
Ozzy!

 
Vi tigger inte alls...

 
Alla tar en paus tillsammans, inte jag som sagt åt dem... sötisar!

 
Lite mera bus alla tillsammans den här gången. När Gilly fått springa av sig det mesta springet först själv och sen tillsammans med Jester och Yougi så får de springa alla Fyra tillsammans. Då vet jag att det inte blir full fart och att Gilly har koll på sina tassar, vill ju inte att liten Ozzy ska bli omkullsprungen. Tillsammans med Yougi ock Jester kan jag släppa Ozzy precis hur som helst för de är så försiktiga och leker så fint tillsammans, vilket betyder alla jagar och skäller ut Jester...

 
Fyrklövern, mina vackra!


 
Hemåt igen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!