söndag 16 mars 2014

Blåsig lördagsspromenad!

I lördagsmorse när jag vaknade tidigt blåste det snöstorm utanför fönstret men som tur var låg inte snön kvar och dagen blev rätt fin ändå, solen tittade fram men blåsten den höll i sig. Vi trotsade i alla fall blåsten och gick ut en långpromenad tillsammans med våra bästa vänner, Cliff och Ida med matte. Det blev en härlig promenad även om det var väldigt skönt att komma in och krypa ner under en filt efter promenaden, sådär härligt skönt när man känner sig rätt genomblåst och kall och lite trött efter ett par härliga timmar ute!
 
Jester
 
 
 
Gilly
 
 
 
Yougi
 
 
Ozzy
 
 
Vackra Cliff och fina Ida i sin nya sele som är så himla fin.
 
 
När vi genom skogen tillbaka hemåt så gick vi en bit på vår "morgonpromenadslinga" och när vi kom till vårt "sökagodisställe" så gick alla fyra hundarna ut i riset och ställde sig och väntade och blängde på mig. Jag blev så full i skratt så jag kunde inte låta bli att slänga ut lite godis även om jag inte hade tänkt det just idag.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!