söndag 2 mars 2014

Guldstunder!

Igår fick jag med mig hela familjen ut på en promenad i skogen och bus i hagen, mysiga guldstunder i livet!

 
Mycket bus blev det!


Godissök som jag inte får glömma enligt Yougi... han tjatar från det vi kommer in i hagen tills godiset slängs ut och så besviken han blir de gånger jag glömt godis.

 
Trött och lycklig Gilly!
 
 
Mina vackra Lurcherkillar!
 
 
Liten Ozzy som håller koll på vad de andra gör. Full fart var det på honom idag, han for runt i hagen som en virvelvind, lite vårkänslor kanske trots gråvädret.
 
 
Bus med husse!

 
Lillhusse kastar pinnar till Jester som är måttligt intresserad...
 
 
Godisutdelning hos matte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!