måndag 17 mars 2014

Vintermorgon!

Idag vaknade vi upp till ett vitt vinterland! Även om jag verkligen uppskattar att våren är här och jag längtar efter sol och värme så kunde jag inte låta bli att njuta på dagens morgonpromenad. Alldeles vitt och vackert och en sol som lyste på oss en tidig måndagmorgon, helt underbart! Sen kunde jag verkligen njuta av snön och det vackra vinterlandskapet för jag visste att dagen skulle bjuda på plusgrader och att snön skulle försvinna och nu är faktiskt all snö borta igen... Vi får se om veckan bjuder på mer snö, vem vet för det verkar verkligen som aprilvädret slagit till nu i mars.

Ozzy var inte lika glad som jag över snö men de stora Tre studsade glatt runt och även de tyckte nog allt att det var lika skoj som jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!