fredag 16 januari 2015

Sjukvecka...

Så drog influensan fram här hemma... än och förhoppningsvis bara jag som blev dålig här hemma i mycket hög feber. Inte alls vad vi räknat med som start på januari och vardagen som började rulla på!

Mycket soffhäng har det blivit i veckan... Fina vänner som håller mig sällskap i soffan. 

 
Promenaderna har blivit korta men med aktivering så hundarna har ändå varit nöjda. Det har blivit godissök i skogen, jag har spritt ut godis på ett rätt stort område och preparerat träd och stenar med godis också och det har tagit hundarna ca 15 minuter att hitta allt gott. Så tisdag, onsdag och torsdag har det letats godis i skogarna här hemma, måndag orkade jag inte utanför dörren så då stod husse för alla promenader och idag har vi inte kommit ut än (första morgonrundan har husse tagit förstås)...
 
Det här är helt klart hundarnas favorit aktivering!



 
Lite nytta har jag gjort under sjukveckan här hemma också! Jag har städat i mina hundlådor och lagt sakerna fint och i ordning i min nya kökssoffa som är en mycket fin julklapp av min familj! Det blev riktigt bra och det känns riktigt lyxigt med en kökssoffa med så mycket utrymme! Nu är allt mer samlat och så fick jag en chans att rensa och se över också... det kan behövas ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!