torsdag 22 januari 2015

Vinter på riktigt!

Tänk att nu blev det faktiskt vinter på riktigt här hemma efter att det snöat oavbrutet i två dygn och längtan efter vår är som bortblåst! Nu njuter jag för fullt här hemma och jag hoppas vi kan få ha kvar snön ett tag nu. Jag kan gärna tänka mig mer snö men nöjer mig mer än gärna med den snön som är nu!

Så vackert ute!


 
Lillhusse följde med dagens skogspromenad efter förskolan men han var trött och tog alla tillfällen att vila, inte så konstigt när det visade sig att han hade 39 graders feber när vi kom hem... Nackdelen med vintern är verkligen dessa sjuktider! Tycker väldigt synd om Lillhusse som längtat efter snön lika mycket som mig och nu får han ligga nerbäddad i soffan, orättvist!


 
Mina vackra!


 
Härligt med massor av spring och bus i härlig snö något BusGilly längtat efter!
 
 
Två till som busade runt i snön, den ena mer än den andra!
 
 
En som inte njuter av djup snö lika mycket... men duktig är han!


 
Full fart på liten Ozzy i snön!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!