tisdag 29 september 2015

Härliga hösten!

Vilka fantastiska höstdagar vi har nu, kalla morgnar med frost i gräset och så klarblå himmel på dagarna som värmer så skönt! Det är bara att njuta och verkligen ta tillvara på dessa dagar, idag var en sån dag och jag lovar att vi njöt! Dagens skogspromenad var verkligen balsam för själen, sådana promenader är så viktiga, ingen tid att passa, bara njuta och vara där man är! Att sen ha de bästa som sällskap på promenaden alla de fina Fem gör inte promenaden sämre precis utan precis tvärtom, mina lyckopiller!

Vackra färger är på gång!

 
Stor och liten!

 
En stunds paus för att njuta i solen!

 
Vår nya runda vi hittat i skogen, så vackert!


Filosoferar en stund...

 
Så vackra!

 
Finaste Yougi, den klokaste jag vet, min läromästare!

 
Vackra Jester, finns ingen mer som han, den vänligaste själen av dem alla!

 
Min prinsessa, mitt alldeles speciella lyckopiller och kryddan i mitt liv!


 
Ozzy min själsfränder och bästa vän!
 
 
 
Så har vi Bruno, den gladaste av dem alla! Han har verkligen en svans som går hela tiden och ett stort leende att bjuda på varje stund i livet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!