måndag 7 september 2015

Ledig dag!

Idag har jag unnat mig en ledig dag här hemma, inte helt fel en vacker septemberdag när solen skiner. Det har verkligen varit en ljuvlig dag med härliga promenader och massor av mys med hundarna, som de där bästa dagarna innehåller. Idag har det blivit promenader både med och utan Bruno, för visst är det roligt med Bruno i gänget det tycker jag verkligen men fem koppel har en förmåga att trassla sig mer än fyra av någon konstig anledning. Så när Husse här hemma tar vår fina jourvovve på promenad så passar jag på att bara njuta med mina.

Idag tyckte jag att det var mina finas tur att fastna i kameran på promenaden. Så stolt över mina fyra som alltid ställer upp på alla mina idéer och alltid möter gäster i vår flock med största vänlighet och delar med sig av tryggheten och lugnet, de är helt enkelt bäst!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!