söndag 29 december 2013

Äntligen!

Ja äntligen är allt julfirande över för det här året! I lördags firade vi vår sista julafton hos Husses syster med familj i de djupa skogarna. Många barn var det där och alla hundarna var med och jag har sagt det förut men säger det igen, de är verkligen bäst!

Gilly hon la sig gärna i högen av barn för att bli klappad, flickor i 9-14 års åldern är bäst på klappar tror jag, i alla fall tycker Gilly! Yougi tyckte mest vi skulle åka hem men var superduktig och fann sig i klappar, i lagom dos förstås då alla barnen var väl införstådda i att honom låter man vara ifred om han inte själv kommer fram. Jester ja han placerade sig gärna i ena flickans knä eller på hela henne med tanke på hennes storlek och hans storlek, hon är helt klart hans favorit! Ozzy då... ja han blev förstås allas favorit för att han är så liten och söt och fick förstås många klappar och pussar, men han höll sig hela tiden hos mig så han fick lite lugn och ro också. 

Superbästa Fyrklövern, så stolt jag är över dem även om man får skämmas lite när de helt självklart hoppas upp i den vita finsoffan... soffor det är väl alltid till för hundar eller hur?! Tur att det var helt okej så länge vi tvåbenta fick plats, men jag lovar att de kunde göra sig små allihopa för att få plats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!