torsdag 12 december 2013

Snön kom och försvann...

På söndagkväll när vi kom hem så var det så vackert här hemma, då var det härligt fullt med snö. Precis så som det ska vara, vilken lycka! Det blev bara en kort kvällspromenad och godissök på tomten för hundarna i snön på kvällen för de blåste och snöade en del och vi såg framemot en härlig måndag i snö!

Så vackert men riktig snö!

 
En härlig morgonpromenad fick vi på måndagen då de knastrade härligt under fötterna sen var det jobb... blev inte många timmar innan jag åkte hem och bäddade ner mig i soffan med hundarna då magsjukan kom över mig. Lite ledsen var jag allt över att inte få en härlig vinterpromenad med mina fina hundar i snön, men inget man styr över tyvärr. Sen kom tisdagen och plusgrader och regn...
 
Tisdag morgon...

 
Onsdag morgon...


Så nu är snön borta helt och hållet och det är blött och geggigt ute och det ser ut att bli en grön jul...  så tråkigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!