torsdag 12 december 2013

Snön kom...

Ja nu var det längesen igen... helgen har varit full av härlig aktivitet och även om vi haft långhelg då Lillhusse och jag unnade oss lite extra ledighet torsdag och fredag så har datorn inte prioriterats. Sen kom magsjukan och härjade i min kropp och först nu börjar jag känna mig lite på benen igen och då hamnade jag framför datorn igen!

Även hos oss som i resten av Sverige kom det snö förra veckan men hos oss kom den inte fören sent på fredagen, vi som väntade så när vi var lediga! Ja här hemma längtade vi efter snön!
 
Först kom det inte mycket och vi trodde vi skulle bli helt utan...

 
Sen så kom det ner lite vitt puder på marken...

 
Fyrklövern i full vinterklädsel i snöovädret (ja Ozzy väntar förstås på sina nya fina vinterkläder men han klarar sig bra med den han har... men snart så blir han riktigt varm och snygg)!


En som var lycklig över den lilla snön som kom!

 
Måste säga att inte var det mycket snö som kom...


En till som var riktigt glad i det vita pudret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!