söndag 29 december 2013

Glädje!

Mitt i allt elände med fyrverkerier så måste det till glädje! Vad kan man bli så mycket gladare över än att anmäla sitt intresse till ett gäng hundkurser till våren, tjohooo!

En viltspårkurs, en klick och trick kurs och en freestylekurs har vi anmält intresse till nu ikväll! Nu är det bara och vänta och se vilka datum det blir och om det blir tillräckligt många anmälda. Den här gången tänkte jag testa en annan hundinstruktör som håller till här i stan och har sina kurser nära där vi bor, gångavstånd till och med. Spännande och roligt och precis vad vi behövde för att se framemot 2014!

Sen hoppas vi fortfarande att det blir en agilitykurs och en rallymix kurs till våren, två kurser som vi anmält vårt intresse till sen en tid tillbaka. Tror även att jag anmält intresse till en vardagslydnadskurs också, en fortsättningskurs som jag tänkte gå med Ozzy. Nu har vi kommit långt tillsammans utan kurs så vi får se om det blir något och om vi går, det är ju alltid roligt med kurser och att träna tillsammans med andra men kanske att vi behöver en annan utmaning han och jag! Hoppas, hoppas att det blir en vår och en start på 2014 med många roliga kurser att se framemot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!