måndag 2 december 2013

Söndag i solens tecken!

Soliga härliga dagar har lyst lite med sin frånvaro i november så när solen äntligen lyser (och på en helg) och vi nu vänt blad i almanacken till december så är det ut på långpromenad som gäller! Det blåste dock rätt friskt men solen värmde faktiskt riktigt skönt när man kom i lä... tänk att solen värmer i december! Vi tog en av våra favoritpromenader, ut på vackra Labroängar och mot hagen för spring, det blev 3 härliga timmar ute tillsammans!

Ser inte ut som jag vill i december men vem kan inte låta bli att njuta av sol som värmer och plusgrader!



Liten paus i vår blåsippsbacke för att njuta av solen en stund, så skönt det var i vår lilla backe!

 
Vackra Labroängar!

 


Gott som stubbar och stockar att hoppa, klättra och balansera på. Ozzy visar att han kan och stolt är han också!

 

Underbart väder för att ta ett gäng bilder på mina fina Fyra!
 
Jester!

 
Yougi!

 
Gilly!




Ozzy tänkte inte alls vara med på kort... matte du är dum det blåser ju!



Mina fina Fyra, mina bästa vänner!

 
Jester!


Yougi!
 
 
Gilly!


Sol och lä då ställer Ozzy gärna upp och är fotomodell och jag passade på att ta ett helt gäng bilder... Tänk så glad jag är över den här killen, han är minst i gänget men oj vilken stor plats han tagit i mitt hjärta!










 
Undra vem som var galnast i hagen..? Skönt att få springa av sig ordentligt efter en långpromenad, helt säker på att de alla Fyra njöt även om vissa for fram mer än andra!

 
Klockan började bli mycket, vi gick lite längre än planerat så det blev att ringa husse för att bli hämtade så jag skulle hinna på bio med Lillhusse. I väntan på husse är det skönt att krypa in under jackan och värma sig lite tyckte Ozzy. Klockan var inte mer än 14.00 men solen började redan gå ner och det blev kyligare i luften. Så fortsättningsvis får jag alltid se till att köpa jackor som rymmer minst en Italiensk vinthund också...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett tassavtryck - skriv ett par rader. Varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Camilla och de Fantastiska Fem!